ooops

dagarna går lite snabbare än tänkt.. väntar på bilder från Niclas vi knäppt men inget verkar hända.

Ifgår var vi till Eva bryntze och kolla på rhodesian ridgebackvalpar, jag o mamma. sååå fina. Förälskade mig i en med kroksvans, men.. ja, vet inte om det är min ras helt enkelt...

Imorse när vi var ut så var döden nära för Irma, nästan. när jag är less på henne är det Irmegard som gäller. Hon går lös som alltid, sen ser jag henne stå o glufffsa !!! i sig massa snusk. och hon vägrar komma när jag kallar in henne, utan springer bara runt och tittar - lagomt avstånd för att jag inte ska nå henne. suck.

Till på köpet när jag mata dem imorse, då ser jag plötsligt Irma stå och äta upp Basses mat.. och det accepterar han .. men inte jag! Tösen har lite lätt att få bort midjan. inte bli tjock utan. midjjan försvinner lite bara.

Dagarna går i ett nu, luciarep med kören, massa plugg och jobbar som en idiot. Nu ska det sparas pengar för i vår är det bara utställning som gäller!

Helgen som var gick jag och Irma förresten ett spår ute i Sörljusne. gick bra, faktiskt. De absolut bästa var att hon tog klöven helt själv och var SÅÅÅÅ nöjd :) annars har jag ju fått ta tag i snöret och sprungit i hundranitti FÖR NÅGON VILL JU BARA JAGA...

Men hon är det finaste jag vet ändå. fast hon äter snusk och tror att hon får göra hur hon vill den här veckan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0