heeeeelg.

japps, imorse var vi förbi till blue badgers en sväng och prata skit med CArro en timme, sen var vi och shoppade.. jag köpte en apport till Irma, så nu ska vi börja sätta igång. annars har vi kokat köttsoppa och hundarna har fått vart ut en sväng i finvädret. men mest av allt har vi städat hela dagen, jag o mamma. Irma blir galen då.. tvättan lite allt möjligt i badkaret, då står hon och hoppar för att få hoppa i vattnet en sväng, och hon blir ju galen när vi dammsuger oich torkar golvet för hon SKA DÖDA de sakerna.
Och förresten, vi var ut på en täckt här ute för att pappa var och plocka potatis. släpper ut hundarna, och basse och hillary går i godan ro., Irma hoppar ur bilen, luktar tre sniff i princip, ut i luften. sen drar hon ut över täckterna i 190! samtidigt kommer pappa och har inte märkt detta poch säger bara, att det var nyss rådjur här så ska vi släppa.. men då var det redan klart :) min lilltylla, 8 månader letar upp rådjur själv och driver med glädje :) hon gör mig stolt varje dag byrackan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0