Mat

Jahapp, nu har vi bytt foder. Tidigare fick Irma äta ett vi köpte av Krister Giselsson men efter han avled har vi ju då inte kunnat köpa mer av det fodret. Nu har vi istället bytt till Eukanuba, ett "jaktfoder" för mer högpresterande hundar. Tror att det passar "vår" flock ganska bra..

Om en halvtimme ska jag och mamma, plus Hillary och Irma fara på kurs. Efter den här är det bara två gånger kvar och jag kommer ha skittråkigt på torsdag-kvällarna då.. kursen är faktiskt höjdpunkten.. Men har tänkt att när kursen slutar nu ska jag lära irma apportera och sen i fenruari börjar jag Lydnadsettan så jag ska försöka hålla mig till dess o bara hålla uppe den lydnad vi har (kanske lära henne några fjantiga trix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0