Tankar på fredagskvällen...

Mamma

Såhär på fredagskvällarna blir man lite nostalgisk. IDag fick jag sluta skolan tidigt, tidigt så dagen har spenderats med Irma, "Irm", SOM INTE ÄR DUKTIG ATT TORKA RENT EFTER SITT LÖP! gaaaaaaaah. Vill ju så gärna ha henne i sängen på natten o tnkt att hon ska plocka bort det där själv. men, ja.. tur att det är en liten hund - o lite tar hon bort själv iaf!

Ju mer jag håller på med hundarna o fixar och köper foder o letar flytväst så kommer jag på vilken stor del min mamma har i det. Alla som läser här som har mött henne vet vilken supermänniska det är, hon är bäst - min mamma.
Och allt jag har lärt mig om Irma och hundar och foder o dyl, det kan jag till största del tacka henne för. Det är hon som haft hundar från början o skapat intresset men var också med och visade vägen bland uppfödare då jag skaffa Irma. 

Jag har tur som har en mamma som min. hon är bäst och att jag älskar henne. och tack mamma, för att du är så bra och för att du är min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0