dagen D

okej, morgonen började med sovmorgon för Irma.. sen fick hon en liten lätt massage, sedan mat, (fick 0,3 dl extra nu på morgon)... Sen fick hon sitta i hundgården medan jag och Viktor var ute och gick en timme med de andra. Nu när jag kom tillbaka gick jag och doppa henne i poolen och svalka av henne - sjukt varmt ute! - och nu har jag stängt in henne i bur så att hon sover en stund. Som gammal elitidrottare så tror jag ändå på att uppladdning är viktigt, även för hundar. Så jag tänker prova såhär. Sedan innan jag släpper in henne ska hon få dricka vatten, få massa pepp sedan sköljer jag av henne med ljummet vatten. Då vet Irma - nu jävlar gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0