hundliv

igår blev det 5 km löpning för min del, men hur mkt hundarna kuta egentligen... det måste blitt uppåt en mil. Rakel är som en jävla greyhound att släppa, hon springer i full fart, vänder moch söker upp mig och sen sticker hon igen! bra motion och bra skogsträning!
igår kväll åkte vi till hundklubben och tränade inkallning och agility i 2 h. det var lite lugnt sen på kvällen :)
imorse tog jag fram två klövar så nu ska jag bara duscha sen ska jag ut i skogen och lägga spår till Irma och Viktors Tilda. sen ska jag gå dom när han kommer hem från jobbet!

Nu på morgon tog jag och Malin samma runda som igår i skogen och nu blev hundarna galen när de såg oss dra på skorna.. de fattar vad de handlar om - råkuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0