besvikelse men gnista av hopp

Tävlingsmänniska som man är och när jag ser Irmas potential blir jag självklart besviken när domaren inte ser hon otroligt underbar och bra hon ser ut. men men, som sagt. mamma säger att jag hittills alltid gått bra på officiella - och de är ju värd mkt mer så. Vi vinner det viktiga och det är de som räknas.
Hon var förresten skitduktig, min Irma. SKötte sig utmärkt.

IDag har vi varit ute och gått 8 km, så nu har Irma sovit på eftermiddagen och jag har jobbat.
Valparna fick lite getmjölk idag, de blev så lyckliga. Tikarna skiljer sig mkt från hanarna i temeprament. intressant att se de leka och busa.

Imorgon ska jag jobba sen ska jag trimma ner Irma så hon blir fit for fight igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0