roligt med besök på söndagen

idag har vi haft riktigt finbesök här hemma :) Carl-Gunnar och Monica svängde förbi.. jätteroligt :) kollade in småbebisarna, titta på Irma och prata massa. är så roligt och bara sitta och lyssna, man vet vilka kunskaper de besitter och ja är imponerad av Bombax Kennel faktiskt. sen att Irma är där ifrån gör det inte sämre. de har ju fått fram världens finaste hund kan jag säga :) 

Irma blev så glad när de kom innanför dörren.. jag tror nog att hon minns de väldigt väl. Så fort C-G eller Monica sa nåt tokviftade hon på svansen...

IDag anmälde jag Irma på en till lydnadskurs.. eller, egentligen är den ju till mig. Lydnads 1an ska vi gå nu. sååå kul! Ser fram emot det, bästa på hela veckan är det enligt mig..

Ikväll har jag jobbat och nu ligger jag och Irma i soffan och ska kika på Beck.

Valparna är rund och fin och Hillary är duktig och snäll med dom.

Fattar inte hur vi kunde leva utan borderterrier i våra liv förr. världens bästa ras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0