stor dag idag!

jag har inga lektioner idag - är hemma och pular med valparna och vart ut en sväng med Irma.

SOM FÖR ÖVRIGT BLIR MIN STORA TJEJ IDAG! 1 år!
herregud. för mig är hon fortfarande mammas lillgris som ligger och sover med tungan utanför munnen.

och snart kommer Irma få hjälpa mig och uppfostra en till.hon älskafr valparna och tar varje chans att mysa med dom. och jag är kär i den ena tiken, får se nu vilken Monica och Carl-Gunnar säger. jag håller tummarna.



sjukt.. syns tydligt på ansiktet att det är Irma... och här kanske hon var typ - 6 veckor..

Kommentarer
Postat av: Daniella

oh, hej frida!

det är bra med mig, hur är det själv?

herre vad irma är söt!

2009-02-28 @ 11:04:55
URL: http://soilsoil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0