kvällstankar

Det  är så skönt att vara ensam hemma. Jag känner mer och mer att det verkligen är dags att flytta bort, bort från mamma och pappa och till något eget. Oavsett jur bra saker än går, när man är 19 vill man bestämma helt själv. Inte ha några som tycker och tänker om allt.

Rakel spektakel är ett yrväder, men jäklar vilken perosnlighet. Hon viftar konstant på svansen förutom nä'r hon ska lära sig fot. då hatar hon mig på riktigt. Hon är galen i skogen och vill bara jaga upp allting. jag hoppas inte svanar är fridlyst ;) närå, men stoppar jag henne inte jagar hon svanarna ut i vattnet. Detta blir min nästa grytchampion. Irma ska vara min första. Irma ja, hon ä'r bara ledsen moch sur nu n'r vi inte är grytet. Ligger i soffan eller sängen opch tycker synd om sig själv :) Mina fina hundar.

Dagens tanke: hur kan man älska en hund så mycket att det gör ont i hjärtat och man ibland får tårar i ögonen när man tittar på dem? det måste vara något med dessa bordrar alltså.

och imorgon ställs B. Lemon Sherbet i Alfta! Håll era tummaR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken söt liten hund! :)



// Du kan - Bloggen om självkänsla & självförtroende

2009-08-13 @ 22:40:01
Postat av: ellinor

fin blogg du har:D

2009-08-13 @ 22:54:34
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: King Of Music! <3

Söt hund. ^^

2009-08-13 @ 23:31:48
URL: http://kingofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0