full faaaaaaart

oj vilket tempo det är i mitt liv just nu. det är bra, då går tiden fort.

Veckan har bestått av plugg och massa valpmys.

Idag har jag och mamma varit hos Eva bryntse på Hundspråkskurs, alltså kroppsspråket. inge hokuspokus. intressant.

Just nu längtar jag mest till onsdag - för då drar hundkurserna hos Hasse igång igen! veckan höjdpunkt, för de timmarna är verkligen min och Irmas tid och hon tycker att det är så jäkla kul - och jag med. Nu ska vi börja i Lydnads 1an, vilket vi kan alla moment i förutom att vi ska lära oss apport ! äntligen! och hopp över hinder på kommando. ska bli skitkul! längtat sen förra kursen slutade, och jag och Irma har tränat stenhårt.
Nu har vi börjat köra mer än bara fot, typ backa och såna grejer.

Som sagts tusen gånger förr - hon är förjävlig den här hunden. fungerar underbart, kan inte gnälla på något.
och snart kommer nästa!
nu känns det som att hunderiet funkar så jäkla underbart bra!

 och jag har stora planer på gång.. inom hunderiet för mig själv. så, får se om det går vägen. jag tror inte jag säger vad innan det är klart - så ni får vänta på det!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej Frida!

Jaa synd att jag inte har hunnit hem än då, skulle vara jättekul att träffa dig och se hur det går för din vovve/vovvar!

Du får fota lite och berätta hur det går istället:)

2009-03-17 @ 14:12:01
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0