premiär!

åherregud, jag har plugg så det står ut genom öronen. Det värsta är att jag gillar att plugga men när jag har Irma vill jag hellre lägga tiden på henne istället...

Igår var iaf första gången på kursen. Superhalt på plan med centimetern is men ja, va ska man säga? hon är så jäkla rolig... först så var hon sur, men när hon insåg va vi skulle göra satt hon och terrierskaka och pep konstant :) lilltjejen..

ikväll har jag suttit och skrivit till ett religionsprov imorgon, men nu ska jag mata bebisarna snart och ta ut storhundarna en sväng.
Valparna har börjat få vara ute en sväng minst en gång om dagen nu och de är skitkul att se dom. Amper-Rakel som springer överallt, Mysolle som klättrar upp på skorna och bara myser. Att en sån liten hund kan ha en sån karaktär - det fascinerar mig. :)

Kommentarer
Postat av: phoebe.bodin

Gud vad himla kul att du blivit med lilla Rakel. Varmt lycka till med hundar och skola. Hälsa Mamman från mig.

mvh Phoebe

2009-04-03 @ 10:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0