ni får ursäkta...

dålig uppdatering, men jag har nu kommit upp till Umeå och bor o flyttlådor då jag får min lägenhet om 3 dagar! bor temporärt i ett annat rum till jag får mitt, jag ska en port bort, så de ska nog gå bra.

Hundarna verkar trivas och idag ska jag ha upprop, SÅ IDAG är dagen D. jag är faktiskt rätt nervös... mest för om det ska bli mkt tid i skolan, vill inte att hundarna ska få vara hemma själv med bara en lunchpromenad... men pratade med en tjej i korridoren som också läser till sjukgymnast men ligger en termin före mig och hon sa att det var väldigt blandat med hel- och halvdagar och inläsningsdagar så de ska nog bli bra!

Kommentarer
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Hej gumman! Hoppas första dagen går bra, vi sitter och håller tummarna för dig! Jag börjar oxå idag, men mer bekvämt framför datorn i min egen lägenhet! =) Tittade på tåg upp till er, hualigen vad långt bort du bor människa... vi får hitta en helg när det passar att jag & Harry kommer och hälsar på er så småningom! Kramar!

2010-08-30 @ 15:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0