renodlad glädje...

Jag är så inihelvete glad.... Nu är det bara att vänta och se, i veckan får jag reda på vad jag ska läsa i höst :)
Idag inhandlades en ny dator för att kunna genomföra några studier... och, IDAG FICK JAG EGEN LYA! Studentrum på 21 kvadrat, 1 km från universitetet!!!!! Och de absolut bästa, precis intill skog, friluftsområde, löparslingor och en BAUTASJÖ!!! Jag kommer trivas och mina älskade hundar som är vana vid hus kommer också kunna trivas här... nära skogen.. förstå vilken dröm för dem.. och för matte!

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=nydalah%f6jd

Ni ser på märkningen var jag kommer bo.... till höger: massa skog och en sjö.
Där de röda korset är ligger hela universitetsområdet!!!

De ska bli skönt, att slå sig lite fri. Bara vara jag och hundarna ett tag... jag känner mig så himla tillfreds... nu väntar bara flytt, packning och fixa det sista... Får se vad jag ska läsa i veckan tror jag.... Nu väntar nya äventyr :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter toppen allt det där !!

Synd bara att det är så långt bort du ska flytta...

Men det blir säkert kanon, du kommer garanterat att hitta en massa nya goda vänner i skolan & i hundvärlden... Tusen kramar från Bjärvarnas

2010-08-05 @ 10:41:29
URL: http://www.bjarvarnas.se
Postat av: Kennelmatte

tycker det är lite väl långt bort... men om du trivs... så trivs vi Kram

2010-08-05 @ 18:56:45
URL: http://bombax.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0