Tävlingsplanering

idag har jag anmält Irma till lydnadstävling i klass 2. HELVETE VAD NERVÖS JAG BLIR!!! ;)

Väntar på svar från Hudiksvall om jag får efteranmäla till dem också, då är de slutet av augusti debuten i tvåan blir.... så taggad! Irma gjorde ett kanonpass idag, vi körde allt utom rutan för de ska jag köra på klubben ikväll när vi ska åka in o träna. Hon gjorde SJUKT fina apporteringar!

Sprang viftandes på svansen och tog apporten, plocka snabbt upp den och sen sprang hon fort tillbaka o satte sig fot. De roliga nu är när hon viftar på svansen, det är inte konstigt att hon får så fina helhetsintryck för hon är ju SÅ jäkla söt när hon viftar på svansen... hela rumpan får liksom hänga med :)

Idag var vi och gick en långpromenad i elljusspåret på morgon, sen har vi träna lite lydnad jag och irma och jag och Rakel körde lite fjärrdirigering, fot och targetträning. :)

Nu ska hundarna få pusta ut någon timme innan vi drar till bruks för träning


Kommentarer
Postat av: Linda

Vart blir det tävling i tvåan?? :)

Det är ju tävling på bruks snart också i lydnaden, kanske den du anmält till tänkte jag? :)

Åhh, jag vill också åka och träna ikväll.. Jobbar ju :(

2010-08-16 @ 13:54:57
URL: http://my.opera.com/levande
Postat av: Malin Mårtensson

Kan man få se en filmsnutt snart igen på tvåan....Är såå nyfiken på er hur det går! Kämpa på Frida ;-) Det här fixar NI!!!

2010-08-18 @ 12:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0