vilken helg...

Den här helgen har erbjudit det mesta... Vänner, hundar, meriteringar.

Och jag är totalt jäkla trött... mer än på länge...

Längtar järnet till Irma kommer hem imorgon... tomt som satan utan henne hemma..

Rakel har jag börjat köra Klicker med... Fan, har aldrig blivit nå nöjd med alla andra sätt o metoder vi testat på... Så säger Mia i Fagerbacken att klicker kanske skulle passa... tänkte vafan och börjar köra.. och hon fattar direkt! Behöver inte bli osams med korrigeringar och ingåenden, redan nu har hopn börjat göra ordning själv och korrigera när belöning uteblir. Får se, kanske blir bra med Rakel till slut ändå!

Nu ska jag bara packa ihop hundarna sedan ska jag åka till grytet och träna... skulle vilja starta Rakel på ett anlag nästa helg...
 På toppen av allt lyckades Irma förutom att ta sitt championat igår även med bedriften att bli BIS-1..... hur inihelvete stolt kan man bli som matte åt denna fantastiska hund?

Kommentarer
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Ska försöka vara glad för din skull fast jag är så sjuuuuuuuuuuuuuuuukt avundssjuk på dig och dina fantastiska hundar!!! =) Det är du dock värd vännen, det och lite till. Så jag tänker fortsätta glädjas med dig och tvinga ned avundsjukan i sitt svarta hål... =) Hoppas du hittar den där hanen du letar efter snart! Kraaaam!!!

2010-08-02 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0