agility



Igår var jag och irma på nya uppstarten av agility. Vi har tidigare gtt nybörjarkurs a´ 3 praktiska tillfällen, och nu kör vi varje söndag öppen träning inne i ett ridhus där vi i SBK drar fram alla hinder. Igår gick det superbra! irma var väldigt duktig i "jobbdelarna" att bli utskickad till hinder, och då tex i hopphinder både klarade av att hoppa utåt och in mot mig! Duktig tjej!!

Sen märks det ju att både jag och hon är riktiga nybörjare.. på slutet skulle vi köra en hel bana och jag blir argt för hon inte går in i tunnel när jag upptäcker att jag samtidigt ropar däck.. hmmm??
Men men, vi kör på!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sjäälvklart är du med på alla aktiviteter!! :)

Vi syns imööra din tok! ;D

2010-01-16 @ 00:32:19
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0