Smilla talar ut



Det är inte lätt. Här visar man dag på dag att MAN VILL DÖDA NÅGOT. och vad tror ni mamma tar fram? En gammal jäkla liten pyttignyttig rävsvans! Jag vill ha blod, kött och mycket päls. En hel räv isåfall, om det är räv det ska handla om.

Jag och matte tränar på med grytapportering, lydnad och lösspringande. Jag får alltid gå lös - det är ett bra hundliv det! Häromveckan fick jag hugga tag i ett helt grävlingsskinn, det var tuffa grejer det! Jag sprang runt o skällde som en galning, och min gammelhusse tycker att jag är så duktig! Matte säger att jag är galen och att mig med smör på vore nåt de.. hmm..

Nä, nu ska jag se till att de blir nå fart på flocken här hemma. Jag vill gå ut och hämta pinnar, som är min favorithobby.
/ Smilla
PS. mamma är så lättlurad, nu gullar jag mig som tusan på kvällarna.. så vad tror ni det har lett till? JAG FÅR SOVA I SÄNGEN. Superbra! DS.

Kommentarer
Postat av: Roger

Hej! Låter som om ni har roligt tillsammans!Hon är himla fin och har ett jättehärligt temperament!

2010-01-27 @ 22:41:46
URL: http://www.bluebadgers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0