vinster...



ja. herregud. Sitter och smälter mina fantastiska hundar och deras insatser..

Irma som har chans att bli frydubbel champion detta år, och till råga på detta på 4a tävlingar tagit ett LP1. Vilket nog berodde på mig, jag var ju nybörjare i lydnad.. Nu har man lite mer koll, efter MKT hjälp av Helena Rösth, min ängel som hjälpt till med alla dumma frågor o dirigerat mig på plan.. haha

Hillary som just nu är Sveriges vinstrikaste tik, delad plats. BIR, BIM har haglat över henne.. de är man nästan lite bortskämd med nu!

Smilla som visat sig vara en riktigt liten ettrig jävel i gryt och som bara är så jäkla bra.

Rakel som ska starta på grytprov til veckan.. och förhoppningsvis klara de...

Dessa hundar. Jäklar vilken grund jag har till Kennel Firmanz stora glädje...


Kommentarer
Postat av: Helena PR

Åja... så mycket hjälp har du inte behövt. Du har klarat det här alldeles utmärkt utan mig också. ;)

2010-07-22 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0