Sådär i början av juni...

- njuter jag av ännu ett MVG till min samling
- att Blue Badger´s Emmerdale Girl "Smilla" har visat sig vara en riktig duktig lydnadshund
- att det är grymt väder och jag sak dra till klubben om tio minuter och hänga där till ca. 20.00 ikväll

Livet är inte illa nu. Mycket hundträning, mycket tävlingar och bra resultat.
allt flyter på nu, och det är så himla roligt efter mycket motgångar i livet i början av det här året. Men jag vill inte hänga upp mig på det mer. From nu ska jag lägga all min energi på det JAG tycker är roligt - och det är hundarna.

Hillary tog ännu ett CACIB i helgen, så nu ska vi åka utomlands och plocka två till Så är hon INTUCH sen ;) lite en dröm matte har sådär...

Irma ska iväg och ställas i helgen, så då ska jag och småtjejerna vara själv och träna och köra lite viltspår bla! Det tror jag blir bra faktiskt!

Länkar till ett klipp där Irma och jag tränar in vissa moment från LK1 i början av maj...

http://www.youtube.com/watch?v=6QRmXE3BvLU


Kommentarer
Postat av: Anne

Hej,hej



Såg ditt klipp.Ett tips bara,beröm hellre MEDANS hunden ligger eller står i läggandet o ställandet istället för när hunden satt sig ner/upp...det kan resultera i att hunden sätter sig för snabbt på tävling ocg får avdrag.Man måste ha bra tajming vettu :( /Mvh Anne

2010-06-04 @ 02:19:02
Postat av: Sarah, Yoggi & Harry

Grattis till resultaten denna helg!!! Ni verkar vara inne i värsta flytet nu, så himla roligt!!! Blir så avis, vill oxå ha fina hundar... =D Kram!!!

2010-06-06 @ 11:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0