Snygghundarna!

går så himla himla bra nu :)
Hillary har blivit BIM och BIR tre helger i rad, och den här helgen blev Hillary BIR på  lördag med CACIB, på söndag blev Irma BIR istället och erövrade sitt andra cert! NU ÄR DE BARA ETT KVAR! :D

Ikväll ska jag och Irma på agilityträning, vi kör massa banor inför tävlingssäsongen som snart ska dra igång i agility för hennes del.
Igår var jag o träna gryt med Rakel och det går bättre och bättre..
Rakel gick också ett viltspår som gick över förväntan! Hon jobbade på kanonfint! Jätteglad, ännu en grej som funkar!
Smilla fick också gå ett med två vinklar, de märks att hon är ung.. hon kräver mycket beröm och när det blir för jobbigt söker hon gärna kontakt med spårläggaren, igår var det Roger uppfödaren, så då blev det inte direkt bättre! Hon gick helt vanligt sen var det som att hon plötsligt kom på att "åååå, där är ju min pappaaaaa!" sen är det liksom svårt för henne att få fokus igen. Men, när hon väl spårar är hon noggrann så nog kommer detta gå vägen!
På onsdag ska jag och Irma till Hudiksvall och tävla lydnad.
På söndag ska jag och Hillary och Irma till Avesta på svensk vinnare!
Nu ska jag kasta i mig lite mat, sen blir hundtid!

Kommentarer
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Låter som fullt schema! Vi håller tassarna i helgen, hoppas det går lika bra som vanligt! =D Kram! Och du: Stay yourself, don't change!

2010-06-08 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0