när verkligheten smyger sig på...

fick precis reda på att nära vänners hund gått bort. Ung, glad, frisk tik... blir så ledsen. för deras skull. Jag vet hur jävla ont det gör. att förlora någon, som man älskar... som faktiskt är en familjemedlem.

Bara tanken på att förlora hundarna gör mig illamående. Och nu sitter jag här, och har ont i hjärtat för att en hund, så jäkla trevlig, duktig i skogen och med stor potential inte finns mer.
livet tar ibland en oväntad vändning... och när verkligheten smyger sig på.. och gör sig påmind... då inser man hur snabbt allting kan ändras.


Kommentarer
Postat av: Jenny

urs vad trist! Alla hundar borde få bli minst 15! minst!



Jo vi ska till vännäs, jag och Multi ska debutera.. Med väldigt lite träning i ryggen.. =/ Såg att du också var anmäld, står ni inför Lp? =)

2010-11-16 @ 19:07:20
URL: http://undertaket.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0