Liten blir stor...

svårt att tänka sig att dessa tjocka livliga tösabitar förr vägde ca 200 gr o inte åstadkom något mer än att äta och sova i livet. idag flyttade de bort från platsen bredvid min säng och fick komma med ut i lägenheten... De har börjat kunna gå, men de måste vara ganska nära nästa gång de ska äta - annars blir det för tungt för de små benen ;)



De är så roliga, man märker mer o mer att de känner igen en... pockar man så kommer faktiskt två av dem... dock inte den vi tror kommer blir Rut. Rut är tjurigare än tjurigast o vill inte gärna bli pockad på... eller bestämd över. haha...



TIK 1



TIK 2



TIK 3

-

Nu dessa dagar som kommer har vi längtat efter... Runt onsdag, torsdag ska bebisarna få börja smaka annan mat än Irmas - vi har köpt Starter Mousse som de ska få provsmaka på... Sen tar de ju inte många dagar innan de börjar bli lite mer "riktig" hund över de små. Men de är sannerligen ljuvliga i temperament redan... Nu hoppas vi att de blir lika snygga som sin mor och far!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Är så kul när dom börjar bli som riktiga hundar i miniformat! Klart man ska ta den som inte vill bli bossad över, lite självkänsla ska det finnas hos dom små :p

2011-04-17 @ 19:50:05
URL: http://undertaket.wordpress.com
Postat av: Malin

Åh.., vad dom växer - 3 små bäverbultar!

Du vet ju själv vilka "kriterier" jag

valde min valp efter *hi hi hi*

Utifrån bilderna tycker jag en av dom

ser mer ut som "RUT", får väl se om jag

har rätt. Händer mycket dom kommande veckorna

- håll koll - notera - iakta - njut -



Kramelikram från Skåne-maffian

2011-04-18 @ 08:52:44
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0