vilken resa... vill inte att den ska ta slut...

den bästa början på dagen är att gå upp ur sängen och öppna upp hagen till valparna... Varje morgon, är det nästan så man inte känner igen dem, för de har utvecklats så mycket. I morse, tog dock priset på glada nyheter om dem. Jag öppnar i vanlig ordning hagen, o i hagen har jag en tygbur som de i princip ligger i hela tiden när de sover... Det är också där de kan gå uppemot 10-15 steg utan att ramla... Utanför buren där det är tidningspapper börjar de nästan krypa igen... nu vilken dag som helst börjar de väl gå där också...



kan man bli annat är lycklig när man ser detta när man stiger upp? Denna bild är tagen idag, nu på morgonen! Så jäkla mysiga!


 
Lite mat har börjat ställas fram till dem, de blir ju ändå tre veckor imorgon. O alla smakar lite och geggar runt med maten och tycker att det är väldigt fetsligt! Så skönt!

Från igår till idag har valparna lagt till sig med ganska många nya vanor... Pockar man så sätter de sig upp, pockar man o pratar snällt lite till kommer de! och de viftar på svansen när de hör min röst! Förstår ni att man blir tårögd eller? :) De har också börjat leka med varandra, nafsa varandra i öronen, gå flera steg, skälla riktigt, morra, busa och som sagt... det bästa av allt... vifta på svansen...

Älskade, älskade hundar.. Helt otroligt... att få ha kennel såhär, att få se min hunds avkommor växa upp... det är en fantastisk resa... och jag vill inte att den ska ta slut... Är så glad, att jag fått så duktiga valpköpare, som jag hoppas komma möta på lite tävlingar, utställningar och prov... Jag kan lova er. Dessa valpar kommer att bli något utöver de vanliga...

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad fina dom är dom små liven...<3

Och ja det ska verkligen bli kul att få följa med på deras resa.. Nu kommer en ny härlig fas i dom små underverkens liv, när dom börjar leka, busa & livet leker...:) Då kommer oxå det svåra ! VEM ska jag spara...;)

Kram Mia, Bjärven & Kalle

2011-04-20 @ 12:06:37
URL: http://www.bjarvarnas.se
Postat av: Eva-Stina

Å så fina ni är.

2011-04-20 @ 22:31:05
Postat av: Linda Ohlsson

Vad mysigt! Ska bli kul att följa de små liven! :)

2011-04-21 @ 15:20:10
Postat av: Malin



Det är verkligen en häftig upplevelse!

Ser fram emot att få följa dom här på

blogg dom kommande veckorna!



Ha en skön påsk allihop!



Kramar från varmt & soligt Skåne

2011-04-21 @ 15:20:44
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0