Tävlingsdags - igen...

Nu räknar vi ner dagarna till nästa tävling på tur: Lydnadstävling i Umeå 12 feb! Ridhus i typ Stöcksjö, tror jag det låg... försöker nöta lite moment varje dag, och idag körde vi ett rejält pass med en kompis. Blev närmare 2 h, jag bytte hund då och då, kommenderade Jenny och hennes aussie Multi och varvade även lite agility (slalom + hopphinder). Det gick helt OK och jag hoppas, hoppas att hundarna tänker sköta sig i helgen... Ett LP på båda såhär innan valpning skulle sitta fint tycker jag :)



än är det för tidigt att säga om hundarna är dräktiga eller inte, men nog vilar de mer än vanligt och de verkar som må bra av det tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Rosa , Cappie,TomTom & Royz

Lycka till med både valpning och tävling.

Jag fick grabbarnas WP selar idag , så nu ska vi köra. Royz ska ställas lite , men jag vet inte ur det blir med lydnad för min del just nu.

2011-02-09 @ 16:16:12
URL: http://www.frisegardborder.be
Postat av: Mia

Håller alla tummar & tår inför helgens äventyr...

Kram på dig

2011-02-10 @ 08:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0