Här går det undan...

men fan vad jag jobbar. Förra veckan hade jag två dagar med trettontimmarspass på jobbet, gick på 7 på morgonen, hade lunch 12-13 sen jobbade jag oavbrutet till 20.00... snacka om att man blir mör.

Irma och Rakel är anmälda till Norge nästa helg, jag har dock fortfarande inte hört om vi fått någon plats men jag tror iaf att de blir av.

Trots mkt jobb har vi hunnit med lite tävlande. Irma och jag var till Järvsö och Irma knep en ny titel - LP2!

Rakel var med på utställningen i Alfta och blev BT-2 med CERT! :)

Sista helgen i juli ska Rakel också debutera i tävlingssammanhang i agility.. jag är sjukt nervös, men de får gå som de går. Hon är fruktansvärt duktig på träningarna nu, men slalomet och de har vi mkt kvar att jobba på. Men vafan, nu har vi något att sikta mot iaf!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis igen till både LPII & Cert!



Gryt i Norge? Om du far dit - kan du då tala om för

mig vad det är dom vill ha vid grytproven där.

Jag o Bjärven pratat om det o inte faaan begriper

vi vad dom är ute efter iallafall..??



Hoppas fortfarande att du ska ta en sväng söderöver!!



INTE blogga utan nya bilder på RUUUUUUTan! *aja baja*

2011-07-14 @ 20:22:24
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Lisa

Heja heja! Lycka till i Nörge :)

2011-07-20 @ 09:03:45
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0