en bra dag...

vilken dag detta varit.... Varit iväg på underbar behandling av min nackskada... blir bättre och bättre, tack och lov... människor har ringt... ska titta på Rakel för de vill ha en valp... vill träffa Irma för de vill så gärna ha en valp... skulle bara ringa för att erbjuda mig ett jobb...

Ovanpå det inleddes dagen med en två timmar lång promenad på skoterspår i skogen med hundar lösa, kutandes i solsken. och allt var så vackert att man nästan tror att man drömmer.

Sen uppå allt ringer SVT. Hört talas om mina fina borderterriers... och vill gärna ha med en av dem i programmet Bulldogg som sänds i hela Sverige. tydligen ett väldigt poppis barnprogram, då de blir andra säsongen nu... vi får se hur det blir med allt..

och irma är så tjock så vågar knappt chansa på antalet bebisar där...

och imorgon ska jag låna världens bästa Lisas Focus som ska få dra mig på skidor en rejäl runda. härligt.

och efter två timmar kirrade jag de två första tentafrågorna av fyra, ska skriva en till ikväll - sista tar jag imorgon.



kanske ser ni oss i rutan i höst??

Vilka tjejer jag har... mailen propppas med mail från underbara människor... du har chans på detta priset i år, du har väl sökt skriver den ena.... ni är så duktiga, skriver den andra...
och jag, jag bara suger åt mig som en svamp. och hoppas på fina provresultat imorgon...

och njuter av solsken, på ett skoterspår... i Hälsinglands djupaste skogar...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt! Kul med valpköpare, kan tänka mig att det blir en del :) Ebba har också blivit erbjuden barprogrammet, får fan ta tag i pälsvården ett tag så hon inte ser ut som en trasselsudd nå mer ;p När kommer du tillbaka upp?

2011-03-03 @ 21:04:25
URL: http://undertaket.wordpress.com
Postat av: Linda Ohlsson

Vad kul! Då ska vi sitta bänkad vid tv rutan ;)

2011-03-04 @ 17:20:43
URL: http://my.opera.com/Levande
Postat av: helene

Härligt när dagarna flyter på sådär bra!! :)



Hoppas du och Fokus får en fin skidtur! :)

2011-03-04 @ 18:44:27
URL: http://mejsis.se
Postat av: Mia

Vilken härlig läsning om dig livet och dina hundar..

Det flyter på nu...:)

Tusen kramar från mig & bjärven

2011-03-04 @ 20:56:39
URL: http://www.bjarvarnas.se
Postat av: Rosa , Cappie,TomTom & Royz

Tror nog att det är mest dej svt hört talas om och med det menar jag inget negativt om tjejerna :-) Lycka till och hör av dej när du är hemma och har tid med lite pepp.

kram från oss

2011-03-06 @ 07:46:56
URL: http://www.frisegardborder.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0