de där hunderiet...

ja, jag tycker som att mina hundar ska få vara med och sådär. De är verkligen urgoa och ibland så kan jag inte låta bli att skratta när jag ser bilder Gustav knäppt. de är verkligen ALLTID där jag är, pronto!


irmas mysstil med husse...



såhär blir det när jag kollar på Tv. ser ni Rut?



när jag sitter och gör plugg inför skolan....


när jag sitter vid skrivbordet ser jag de här hela tiden från soffkanten... ser ni skillnaden? irma har lärt sig att där vill jag sitta i fred och skriva... Rut försöker förgäves få uppmärksamhet.. sa jag förgäves? fan, ja kan ju inte låta bli denna goding!!!



men mamma!!! Jag vill komma och sitta hos DIG!!!



men efter ett tag accepterar även Rut att man får ge upp för mamma är obeveklig.. och lägger sig sött till ro...



och till slut också lägger sig hos sin hundmamma... får duga som substitut tills matte är klar med de där nedrans plugget!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

tra la la la "Morsgrisar är vi allihopa..." tra la al

Har 3 stycken morsgrisar här hemma me ;o)

Rutan är sååå söt!

2011-05-30 @ 10:55:12
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0