statistiken säger...

att ni är bra många fler enskilda besökare som är in här än vad ni kommenterar. Jag tycker de hör till god etik att då och då kommentera iaf ett inlägg - för jag antar att ingen är här och inte vill känna färg? :)

Valparna har dampat runt som galningar på morgonen, och mattes första tvist med Rut, 7 veckor, slutade med blod för matte... jäkla hund! En skrapa på handen med sylvassa tänder är det som blev... den där får man styra upp lite....

Idag ska vi avmaska dem allihop! Herregud, det känns som att allt går så fort... de känns igår att jag fick se dem första gången....

Kommentarer
Postat av: Ethel

Hej, hej!

Här har du en som läser din blogg då och då iaf!



Tur att du/ni ska behålla en av valparna, då blir det inte allt för tomt då dom andra åker till sina nya familjer iaf.



Läste något av dina tidigare inlägg och din frustration över att "alla" ska tycka så mycket... Du har säkert hört det 100 ggr, men försök att inte bry dig så mycket. Tänk på att det finns gott om oss TRÖTTA tanter (eller farbröder också för den delen) som blir lätt psykade av din energifullhet och entusiasm **ASG** =)



Försök att bara fortsätta med det du tror på och sprida din entusiasm och filosofi till dem som vill lyssna! Alla sätt är bra - utom dom dåliga!



Ha en bra dag!

/Ethel

2011-05-19 @ 12:44:40
URL: http://javaborderterrier.blogspot.com
Postat av: Malin

Du vet ju att jag är här - o jag skriver nog

99 ggr av 100 jag är här.., men känner igen det

där med att statistiken inte i närheten matchar

antalet kommentarer. Vi får väl ta det som en

komplimang - MÅNGA som är nyfikna på vad vi har

för oss!



Ha ha ha - Rutan uppbådar blodvite på matte!!!

Jag är snart av med "piraya-tänderna" THANK GOOD!

Dom är sylvassa!



Nu får du allt ta ut tösabiten o ta en tjusig bild

så jag kan knåpa ihop en egen "ruta till Rutan"

ha ha ha Va fyndig jag e!



*ont i röven efter cykelträning med hund*

2011-05-19 @ 17:08:15
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0