ursäkta...

lite dålig uppdatering sista dagarna... Just nu pluggar jag perfekt particip, possesiva pronomen, satsdelsfunktioner och adverb så hjärnan snart storknar.
Valparna blev 5 veckor idag, så jag lovar att i helgen fixa kort och en liten presentation av tösabitarna!

Imorgon kommer valpköparbesök från Finland och på söndag kommer valpköparbesök från Piteå! Roligt för dem att äntligen få se lite fart här i hagen!
Nu ska jag äta lite innan jag ska studera lite till... tenta imorgon - håll tummarna åt mig!


Kommentarer
Postat av: Malin



*Håller tummarna för tentan!*



Ser fram emot nya valpbilder!

2011-05-06 @ 08:33:08
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Ethel

Hej! Tack för besök och kommentar i Javas blogg! Och hoppas tentan gick bra och att ni kunnat njuta av helgens fina väder.



Är såklart också sugen på valpbilder =)



Ha det bra! /Ethel

2011-05-08 @ 23:23:23
URL: http://javaborderterrier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0