Livet

Före och efter Clara. Så räknar jag livet ny. Jo, det är faktiskt så att sen man får barn så får livet ett helt nytt, fantastiskt fokus.
 
 
leker, myser, titt-ut. Numer skrattar Clara åt mig. Hon låter som Janne Långben, kluckar fram skratt. Så fantastiskt, innerligt och fint. Älskade unge!
 
Rut och jag ska till Finland med Märra Lappstintan. Längtar.
 
Till årets border ska Rut och jag vara på G i lydnaden igen och tävla klass 2.
 
Pluggar som en idiot, minst två salstentor innan sommaren (en kurs har vi inte börjat läsa än men vi tror det blir salstenta även där!!), seminarier osv osv. Plugga heltid och ha barn och hund. Är inte optimalt. Längtar efter ledighet!

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja hon är en riktig guldklimp Clara, söt som socker!

2013-03-21 @ 10:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0