ursäkt...

vill be om ursäkt för att det är så lite bilder, men vår kamera har ballat ur så är lite svärt att knäppa då - o få in på datorn.

Idag på förmiddagen har jag o Irma vart ute på en långtur, gick först ut en sväng och hon fick springa av sig lite och sen hade vi lite "kampträning". Irma har vart lite mesig och inte velat kampa mot mig men nu börjar det komma upp lite, jag har nog lte för mkt respekt så hon vill inte bråka ngt. men nu så :) fick till och med lite morr av henne :)

Sen körde vi lös fot, sen fick hon stanna och stå, ligga och sitta sen körde vi inkallning. funkar kanon och det är så roligt. vi har tränat jättemkt på att hon ska lystra och då får hon göra något mer - så nu gr hon konstant och viftar på svansen i princip när vi kör raka "lydnadsrundor". är skönt också när hon får vara ensamhund att man kan ha henne lös. det är mest drägligt för en hund tycker jag.


Nu ska jag iväg oh förbereda mig för nationella prov i svenska, skitnervöst men. ja, det ska väl gå :)
Bjöd lilljycken på ett grisöra igår och när hon ätit upp det pussade hon mig värre än nånsin.. torr att det var uppskattat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0