längesedan

oj, tiden går.Mitt liv är helt proppat nu, hundar skola och jobb rullar.

I helgen hade min farmor o farfar vart gifta i 50 år så då slog jag till och laga mat åt hela släkten. det uppskattades! blev trerätters  och alla åt friskt av maten.

Jag och Irma tränar utav helvete nu, både lydnad, kondition och utställning. hon är för tillfället ett riktigt jävla muskelpaket för att vara ärlig, precis som jag vill ha henne. Idag fick hon cykla med mig till skolan, men det är ändå 7 km, så efter halva vgen satte jag henne i min ryggsäck så hon fick lifta. sen gjorde vi lika när jag slutade! där trivdes hon iaf...

Rakel är full av upptåg och gör bus varannan minut.. men hon ärrolig då med. Hon är galen att bära på allting så man får ju damp när vi är ute och går. Hon har iaf lärt sig sitt och är mallig som bara den.

hittils har hon försökt döda en dog de bordeaux på 80 kg, en springer spaniel och en tax.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0