Har jag berättat?

Historien om Rakel-Spektakel, Bombax On Air, som springer som en illbatting här om dagarna. Jag borde precis som Emil i Lönnebergas mamma skriva ner allt i en bok.. men så mkt pengar har jag inte att jag jhar råd att köpa nya böcker hela tiden... :)
Igår stod ja och stekte korv i godan ro... och då måste man ju röra om i korvarna och det gör jag så lugnt poch försiktigt... Rakel ligger i godan ro neranför mig ochg sover och snarkar... plötsligt råkar jag tappa en korv och naturligtvis råkar den hoppas precis framför näsan på min sovande Rakel som såklart vaknar snabbt och slukar den lilla korvbiten...
Till det roliga: efter det fick Rakel för sig att det ramla korvar från himlen. fr efter detta slutade hon att sova och istället gick hon konstant runt i köket med nosen mot taket och leta efter korvar som TYDLIGEN hade börjat ramla ner från taket... de såg så himla roligt ut när hon travade runt där och trodde att det skulle komma något så jag bara stod och skrattade konstant...

Annnars så ska jag till Göteborg idag och gå på konsert imorgon. Så Irma är hon Hasse, min kursledare, och han ska passa henne åt mig. Rakel får vara hos min mamma..
Den 18 augusti börjar jag i lydnadskurs 2 med Irma, sen är hon klar!!!!! inte ens 2 år gammal! :)
och den 20 augusti ska jag gå fortsättningskurs med Rakel vilket innebär att om det gå¨r så bra som med Irma så kommer Rakel i oktober att kunna fot! Jag längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0