grytträning

Nu har jag och Irma satt igång på allvar uppe på grytet. OCh jääklar va bra det går :) tycker iaf jag.

Det enda som strular är hyllan, ibland hoppar hon upp själv men då hoppar hon inte ner själv, medan hon nästa gång inte hoppar upp själv men hoppar ner själv. Lite drygt o måste få ordning på det om jag ska kunna anmäla henne till prov 25 juni :)

Det som står närmast nu är studenten 11e juni och sedan på helgen ska jag till Avesta på utställning, tvådagars. ska bli fint det :)

Bombaxdagen var vi på också den 21a maj. Rakel blev BIS-valp och det var ju kul.. var inte så mkt konkurrens så var inte så svårt, ensam ;) Irma föll inte riktigt domarna i smaken tyvärr. men hon skötte sig utmärkt.

Sedan var jag och ställde i Österbybruk förra helgen och då blev det bästa juniortik och det gav en 1a med CK. väldigt nöjd. sen i konkurrensen åkte vi ut först, men hon är ju inte så gammal heller...
Igår anmälde jag till Alfta också... då ska ja ställa Irma och mammas Hillary...
fast det var rätt kul. Mamma skrev in reg-nr på Hillary och betala och sen kommer kvittot.. på anmälan står det då
Bombax Lemon Sherbet, Boderterrier
nånting Urban, Rottweiler
HOn hade skrivit en siffra fel! så nu läre vi fixa irodning det där för nu är inte hillary hillary utan en rottis :O) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0