Irma & Frida



tänk vad lite beröm kan göra en människa glad.... Någon tycker att jag är duktig. och skriver ut det och säger det. "Frida, som spränger alla gränser gällande hundägande och hundprestation..." Sånt kan jag leva på i veckor.

Jag är bara en tjugoårig tjej som försöker ta tillvara på det fantastiska material jag fått chansen att ha hemma.... o jag ska ärligt säga, att IRMA är en kanonhund. men hon blev så kanon tack vare att hon var precis en sån hund som precis passa en matte FRIDA. smälter ihop som ying och yang.. som frida och irma.. ibland blir det så rätt....

och jag ska fortsätta visa hur rätt vi är för varandra. morgonen har jag spenderat med irma i sängen. luktar på henne. doftar underbart.
så rätt. hon äger mitt hjärta, det är bara så. hon har en plats ingen annan kan ta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart det ska delas ut cred

där det förtjänas!! Heja er!



Det som är frustrerande när man som

du & jag försöker meritera upp och

visa fram sina hundar, är hur jä*la

många fler det är som inte gör det,

utan tvärt om nästintill försöker

få sina hundar att vara/bli något som

inte alls stämmer överrens med rasens

ursprung eller användningsområde..



Todiloo!

2010-08-22 @ 21:40:55
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Jaa du Frida, det svåraste är nästan att hitta adjektiv och superlativ som räcker längre... =) Det borde ju liksom inte vara möjligt att få så fina prestationer på så BRED front! Jag är häpen och gläds med dig för varje ny seger, hoppas du vet det. Stoooora kramar från era beundrare! =)

2010-08-23 @ 13:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0