Magnificent

Synonymerna på Magnifik är nog några av de få ord som ens är i närheten av att kunna beskriva min fantastiska Irma. Magnificent är också en låt gjord av U2 som verkligen, verkligen berör och får mig att tänka på de bara en matte och en liten Irma kan ha tillsammans... Du och jag kommer alltid att ha ett speciellt band.

Irma är allt, allt man kan önska sig i en hund... snäll, tillgiven, lugn, tuff när det gäller, glad. och så oerhört trogen. Är jag med så lyssnar hon jäkligt dåligt på någon annan.. hon vet att det är hon och jag. Och dra på trissor, men den här hunden SKA skriva historia. Man kan inte lämna ett så fantastiskt material till världen och sedan låta henne förgås.... och kärleken till henne den är... Magnificent...


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu har jag varit inne o läst ikapp

vad ni pysslat med sista tiden. Vi

tar det i ordning:



- Man SKA vara jävligt kräsen när man letar hanhund!

Du hittar nog någon bra kandidat i slutändan.



- Grattis till Irma's SE UCH & BIS



- Grattis till lya nära skog & BAUTA sjö

Du får allt dokumentera flytt och lägenhet.



Bilden ovan - har du gjort den nu? För den såg

inte jag för en månad sen ;o)

2010-08-06 @ 07:30:39
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Kennelmatte

Skitsnyggt. Det kommer att bli en bra tid för dig framöver Frida. Verkligen något att se framemot! Kram

2010-08-06 @ 14:01:11
URL: http://bombax.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0