Hanhundsletande...

varför är det så svårt att hitta en hane meriterad i lydnad, jakt OCH utställning... jag ser mkt hellre ett LP1 än ett viltspårchampionat... letar vidare... Men ska jag vara ärlig är de få jag tycker duger till min Irma... Har nån på G... Man ska fan inte nöja sig med mindre...

Rakel och jag är i Fagerbacken hos Mia och Lennart Edman.. hänger på idkerberget och tränar gryt, och imorgon är de prov som arrangeras... får se efter dagens träning om jag startar Rakel..

Irma är i Värmland och ställs tvådagars, en SvTEK och en SKK.... men ge mig ett cert nu. Det sista!!! Skulle ge lite skönt självförtroende!!!

Nu ska jag rasta lite hundar och kasta mig i duschen..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad sägs om Lp1, Lp2, uppflyttad till högre klass spår, 4 utställningscert, 4 pinnar i agility, sjukt bra MH, social, trevlig?



Sen att han har C-höft och är helt fel ras spelar väl mindre roll? ;)



Lycka till i sökandet!

2010-07-30 @ 12:26:13
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0