just nu?

Livet flyter väl på.... inget mer med de. MEN, just nu vet jag inte vad jag ska läsa i höst. Vet bara att jag TÄNKER läsa. Sugen på att börja plugga lite... Lite utmaning, lite svårare...

Var idag med Lisa till Valbo, hon skulle tävla med Fritz i klass3. Kul att vara med och kika lite, man lär sig av det också! Det blev klassvinst för dem av 4a ekipage, men tyvärr inte ett förstapris! Men de jagar vidare!!!

Till veckan ska jag åka med Rakel till Idkerberget och starta på anlagsprov... vill så gärna ha klart hennes konstgryt i höst så behöver jag bara fokusera på jaktporven sen för henne också... Blir antagligen Finland för henne till sommaren sen då...

Mkt hund, blir de nu... Nöter klass 2 med irma och det är bara, "bara", rutan som är kvar nu.. det går framåt iaf.. Sen i mitten på augusti packar jag bilen och åker över med henne till Finland igen... Anmält mig på 3 prov, bara för att kunna vara säker på att kunna få till ett prov. Ett ynka jäkla prov är vad jag vill få till. Kan den som fixar sånt se TILL ATT DET FIXAR SIG? Tycker jag att jag kan förtjäna mellan allt skolstrul och annat..

Irma ska till Värmland på dubbelutställning sista juli och första augusti.. förhoppningsvis plockar hon sitt sista CERT då, matte hoppas de för då får jag hem en SE UCH. hade inte suttit helt fel :)

Mellan Finland och Värmland har jag också tänkt debutera klass2 med henne på tävling.. vill tävla! Så mkt roligare att träna då :)

näej, nu blir det kvällpink med hundar innan det är dags att sova...

Kommentarer
Postat av: Linda

Slit med mig på nästa lydnadstävling! :D

2010-07-26 @ 11:14:12
URL: http://my.opera.com/Levande

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0