LP1 J Bombax Lemon Sherbet

Irma och jag drar till Finland på lördag... Ska genomföra två grytprov på räv.Kommer hem på torsdagen igen.. SKa bli så skönt att komma iväg, Irma och jag. Rakel får en kanonvakt genom Anne på mitt jobb och hennes Ulf och barn. Ska bo ute vi dhavet i en liten stuga. Smilla ska vara hos sina uppfödare. Känns skönt att veta att båda får vara hos hundfolk därde bli aktiverade... Även om jag kommer sakna mina små...

Sålänge får jag känna efter hur det är att bara ha en hund igen :) Fast Irmas pappa ska bo i samma rum som mig så kanske blir någon mer ändå till slut.. Idag har jag kikat film, rastat hundar och bara njutit av att vara ensam hemma med lilebror.. Ska på bruks ikväll och köra lydnad med Smilla och Rakel och Irma ska få gå ett viltspår.. Det rullar som på... håll tummarna för mig i Pomarkku!!!


Kommentarer
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Grattis till dina fina hundar! Hoppas att allt går bra i Finland och att du inte saknar de andra allt för mycket. Kram!

2010-07-04 @ 13:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0