vilar sig i form????

Nej nej, här vilar vi oss inte i form. Men någon agilitytävling startade vi inte på i helgen, då jag försöker dra upp farten nu för Irma med korta intensiva pass. Insåg när vi tävlade agility i Sundsvall att får vi lite mer fart så vinner vi iaf klass 1 för smallekipagen.. så de är det vi jobbar på nu, Helena! under tiden nöter vi lydnad!
(översättning: ja blev svinless när vi var SÅ jävla nära pinne o hon är så duktig på hindren men inte kutar utan bara lunkar runt att ja blev tvärförbannad o nöter fan i mig in fart fart fart i allt vi håller på med ;)
De blir lydnad till i vår, då Irma är redo för agility med FART igen! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Med erfarenheten kommer farten :) Irma är ju en superhund! Sen så går det fortare om du inte gör så många bakombyten ;)



Snart kommer jag till dig! :D

2010-10-05 @ 17:09:35
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com
Postat av: Mamma igen

Lilla gumman! Tänker på dig och dina krångliga bilar och bushundar. Träffar Angelica var och varannan dag. Idag försökte hon muta mig med en kexchoklad. "MUTA - MVG" stod det på den... Rackarunge, va! Sedan har jag en till i den klassen som heter Anna. Av henne fick jag tuggummi. Stön!

Revbensknäckarkram!

2010-10-05 @ 22:44:19
Postat av: Helena igen

Håller med Lisa; När självsäkerheten och rutinen blir större, ökar också farten automatiskt. Fler framförbyten kan också dra upp tempot. Håll ut och träna vidare! ;)

2010-10-06 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0