När tiden inte riktigt räcker till

herregud vad vi donar på. Jag jobbar för glatta livet för att få lite pengar.. Hundarna har tävlat. Irma knep två pinnar i hoppklass iom en vinst och en tredjeplacering och blev därmed uppflyttad i hoppklass 2! Debuterade där i helgen och en försmädlig miss från mattes handling (tillsammans med en terrier med EGO) gjorde att vi antagligen missade en pinne där. Men vafan, inte illa pinkad debut ändå tycker jag! Rakel gjorde nog som jag tänkt mig... fast lite mer ettrig och taggad. hehe... mkt fart och lite hjärna - alltså som Rakel är i övrigt! Men nog ska de där kunna gå bra med lite mer träning på mattes handling och hindersäkerhet på Rakel! Annan god nyhet är att vi köpt bil!

'



Det blev en VW Golf Variant Comfortline, 2008. Underbart med plats i bakluckan, jag trodde inte mina ögon när jag öppnade luckan ska jag säga! Botten är i samma storlek som vår V70, så vi är nöjda med vårt inköp! Nu håller vi tummarna för att den ska gå billigt och bra också!

Imorgon ska vi lämna in den för då ska rutorna tonas och någon dekal sättas fast! Efter de är de bara inköp av bur kvar... bara! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till pinnar! ;o)

Rakel - mkt fart & lite hjärna ha ha ha



Ser fram emot att se bilder på den pimpade

bilden så småningom (om ca ett ½ år i takten

du bloggar nu förtiden..) Har du kommit på

bättre tankar ang val av hundbur? Hoppas det ;o)



Tjillevippen!

2011-08-01 @ 22:37:39
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0