jag ska sitta med min mamma jag...


Kommentarer
Postat av: Malin



ha ha ha Hur många border.., skrev ju så för att jag

VISSTE att du skulle reagera fniss .. skoja bara



Visst e hon duktig lilla Fladdermusen, men hon har

även dagar då man undrar om hon är riktigt redig

överhuvudtaget o har lärt sig något alls *ha ha *

Men så är det ju med en terrier-puppy, ska bli lite

spännande att ställa henne



Du får se till att ta en fin bild på "Rutan" så kan

jag "you-know-what" ;o)

2011-05-12 @ 07:46:32
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Mamma

Men!!! Vad de är gulliga! Och lite pestiga, förstår jag... men Frida, du kan väl inte skriva rövblogg, va? R-vkontakt, heter det ju!

Kram!

2011-05-12 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0