konstig dag.... tomt...

Tomt... Nu är det bara Rut kvar. Jag trodde att jag skulle fälla några tårar, men det kändes bara så himla bra. Direkt familjerna kom så sökte liksom rätt valp upp den som de skulle till. Då blir det bara att känslan av vem som ska vart ännu starkare! Och bebisarna ska få träna agility, lydnad, jaga och vara sällskapshundar så jag tror att de kommer leva ett rikt liv med mycket kärlek, mycket omtanke och mycket aktiviteter - alltså ett sånt liv som jag vill att borderterriers från min kennel ska leva!

Nu önskar jag ett varmt lycka till valparna och deras nya ägare! Jag hoppas att ni blir nöjda!

jag och Rut gick ut och tränade lite inkallningar och lite kamp med kampleksak. Det har varit full rulle hela morgonen med valpleveranser och kissrundor så nu passar jag på att burträna henne lite :) Hon sover så gott i buren så :)

Irma verkar nöjd med livet, Gustav pluggar, Rut sover och jag samlar lite kraft inför plugg.
Det är lite tom här hemma utan alla terrorister, men oavsett för att valparna flyttat så kommer de alltid ha en speciell plats hos mig. Mina älsklingar. De är en del av mig och en del av Irma - och jag är säker på att vi kommer stöta på dem då och då iaf!

Kommentarer
Postat av: Malin



Klart det blir lite tomt, skillnad på att ha en huligan jämfört med när det är en kvar. Men tro mig, det räcker gott o väl med 1 st HULIGAN när det väl är vardag, vecka efter vecka.. Jag vill se bildbevis på gardinerna ha ha ha Heja Gustav!

Odie varit på egen utflykt idag, bilder kommer så småningom - hon är GALEN! Mattes tös <3



2011-05-29 @ 14:58:36
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Mamma

Nu är Rakel här - och inget är sig likt. Hon hittar på en massa bus hela tiden. Igår kväll tyckte pappa att hon skulle få ligga i sängen men eftersom hela Björklinge kryllar av äckliga fästingar tyckte jag inte att det var någon bra idé. Så Rakel fick finna sig i att sova i köket med sin snygga mamma. Det tyckte de båda var lite tråkigt så de började tokgnälla med jämna mellanrum hela natten och kvart över sex i morse fick det verkligen vara nog!!! Då satte de igång att yla - KLIV UPP NU! Vi kokade kaffe... MEN!!! Rakel är sur - hon får bara en halv deciliter foder här hos snålmormor. "J-a skit! Jag är faktiskt van att få mycket mat, minst tre gånger om dagen", sa hon. =)

Längtar tills du kommer hem, Flida! Kram!

2011-05-30 @ 08:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0