Veterinärbesiktningen avklarad!

Alla valpar gick i genom UTAN ANMÄRKNING! :) Även om veterinären tyckte att de var mycket humör på dem ;)
Chippat, vaccinerat, genomkollade med fina hjärtljud, korrekta bett och trevliga temperament! Man kan inte bli nöjdare som uppfödare! Nu tror jag att både de nya ägarna och valparna längtar lite... även om det får kennelmatte kommer bli hemskt tomt här hemma utan Kiwi som ALLTID ska vara med mig inne på toa.. och utan lilla Brownie som gör sitt bästa för att reta gallfeber på oss här hemma (läs: TAR TAG I BORDSDUKEN OCH DRAR NER MINA IITALA-SKÅLAR!!!!)

I helgen åker de... det har gått fort.. jag säger det igen... men de har varit fantastiskt roligt...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att alla gick igenom :) Kan bara tänka mig att dom är efterlängtade i sina nya hem :) Och Rut då som ska få stanna och bli en superhund :D

2011-05-24 @ 15:27:21
URL: http://undertaket.wordpress.com
Postat av: Malin



Skönt att det gick prima hos vetten!

Sorgligt - visst.., men det är tid

för Rut, Kiwi & Brownie att börja sina

"egna" spännande liv!



Önskar dom all lycka!

2011-05-24 @ 16:52:44
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Mamma

Ja, det är väl klart att de gick igenom u.a. Det är ju de finaste valparna som någonsin fötts, antar jag...=) Nu ska jag klippa lilla Maja.

Viktor funderar komma hem nästa vecka och åka upp till Umeå på Kr.Himmelsfärdsdagen. Då kan han ta med sig Rakel. Bra, va?

2011-05-24 @ 17:50:16
Postat av: Eva-Stina

Nu håller jag på att längta ihjäl mig!

Va bra att Kiwi "toatränar" ;) Hon kommer att passa in med våra andra djur som oxå vill följa med in på toan.

2011-05-24 @ 20:48:37
Postat av: Bodil

Va skönt att allt var som det skulle!

Ja det blir tomt men lugnt..å skönt å kloka hundar kvar!

Njut av dom i sommar!

2011-05-26 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0