Wedding-plans

På vår ytterdörr sitter nu två ihopklistrade A4 med planering. Det ska bli fantastiskt roligt, vilken resa att komma dit!, men de krävs lite planering och jag vill ha struktur så jag kan se att allt går och är fixat så gott som det går.

Igår blev datumet klart, 21 juli, kyrkan är bokad, lokal är bokad, frisör är bokad.
Nu knåpar Gustav på en fin inbjudan... jag knåpar på mat och bak.... mönster är inköpt. Nu tar världens bästa mamma över den biten....

Det rullar på. Förlängt på jobbet. tackade glatt JA! Har så himla fina ungar där. och övrig personal att jobba med...

sista gången på vuxensim idag... sista simskolan för 2011 på fredag.

Hundarna är rastade. Imorgon är klockan ställd för lååångpromenad innan jobbet.


Kommentarer
Postat av: Mia

2011-11-22 @ 22:20:27
URL: http://bjarvarnas
Postat av: Mia

Blev visst någe knas...:)

Här är klockan ställd på lånpromenad före bullbak. Eller två halvlånga, vi får se !!

Härligt att höra att det har bokats både det ena & det andra inför eran dag..<3

2011-11-22 @ 22:24:48
URL: http://www.bjarvarnas.se
Postat av: Bettan

Hej nu har jag testat Carl Indoor walking pass=)Men du var inte där:/ Ha de bra så kanske vi ses på iksu igen=)

2011-11-27 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0