Försäkringsbolag

Jag blir då och då frågad om försäkringsbolag... blev till och med erbjuden jobb på ett försäkringsbolag. Konkurrerande till de jag själv har, jag tackade nej. Till stor del på grund av att jag är så otroligt nöjd med Folksam. Vi har alla försäkringar där. Bilen, lägenheten och alla hundarna.

När jag nu gång på gång varit in med Rut till veterinären har Folksam varit HELT fantastiska. Inget strul, man ringer, kommer nästa ALLTID fram efter bara några signaler och sen får man hjälp direkt. De är trevliga, tillmötesgående och sist jag ringde frågade de till och med hur de var med lilla Rut... väldigt uppskattat där man står och gråter över en bruten tå på Lilla Rut. Jag får bra rabatter tack vare att jag är uppfödare och jag ser ju nu också att när olyckan väl är framme är det INGA problem med att få hjälp. Jag har fått direktreglering alla gånger utom en - och då hade jag pengarna på kontot efter typ tre dagar. Sånt gillar jag. Jag gillar Folksam helt enkelt.

Och när de har gällt försäkringarna på bilen osv.... har jag varit rätt okunnig. Och ringt och frågat ganska dumma frågor och känt att jag skäms lite... men bemöts alltid med att "men vadå, de är inte sålätt att veta. Nu reder vi ut det här ordentligt åt dig". Och ja, har då inga planer på att byta bolag (trots att alla säger att man ska byta med jämna mellanrum - varför byta när jag är skitnöjd?!?)

Förövrigt var de jag ville komma fram till vara att de är jävligt värt att försäkra hundarna.... Helvete vad detta Rut-kalas skulle ha kostat om vi inte hade försäkring på henne. och då var de en bruten tå...



Tänk att mina små citroner nu vuxit upp i juniorklass. Ryts syster Kiwi ska ställas i piteå! Snacka om att jag ska pussa henne! Gammelmattes lilltoka!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej,

Tusen tack för ditt fina beröm!

Va glad jag blir när jag läser vad du skriver om oss. Det var riktigt roligt att få ta del av.

Det tar jag med mig till mina kollegor.

Jag passar på att önska dig en riktigt trevlig helg!



Vänligaste hälsningar

Åsa, Folksams webbkundservice

[email protected]

2012-04-27 @ 09:44:41
URL: http://www.folksam.se
Postat av: Malin



Skoja inte att man är glad för sina försäkringar!!!

Med mina hundskador så hade jag f*n blivit RUINERAD annars! (.. dock har vi inte samma bolag) ;)



Vad spännande att Kiwi ska ställas nästa helg, MÅÅÅÅNGA foton får du ta! Alldeles för få foton på hundarna här tycker jag!



Måååånga foton hos oss idag! ;)



*kramelihejsan*

2012-04-28 @ 14:17:58
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Malin



försäkringsbolag FORTFARANDE.. :(

Nu vill vi läsa om hur det gick på grytet i söndags!

2012-05-22 @ 06:21:34
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0