Söndagkväll... igen!

Söndag igen. Helgen spenderades i Luleå för agilitytävlingar. Irma och jag försöker köra ihop oss i tvåan - minst sagt. Från att ha varit ett felfritt sego är nu Irma fartig och SKITLYCKLIG över agilityn. En riktigt "attityd-förändring". Med det kommer dock vissa nackdelar: matte MÅSTE SNARAST läras om i handlingen. Man kan inte köra lite defensiv stil, här gäller det att ligga på - annars är Irma ute på sin egen bana...

Annat som är nytt är att jag nästa helg påbörjar min utbildning som tävlingsledare i lydnad. Ska bli såååå jäkla roligt och är skitpeppad! Lydnad är ruskigt skoj och ser detta som ett ypperligt tillfälle att utvecklas för egen del också!

Nu ska jag och hundarna ut, imorgon och på tisdag är det jobb som står på agendan!

Kommentarer
Postat av: Helena PR

Lycka till! Kommer att bli kanonbra - både med tävlingsledarutbildningen och din mer offensiva handling. ;)

2012-02-20 @ 14:30:22
Postat av: Bettan

Så när jag äntligen kommer på FB så är du knappt där:(

2012-02-20 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0