skägg-ligan...

Känslan när det dyraste man har, ligger i en hög i soffan. någon drömmer, om ljusa sommardagar, springandes på en äng. När världens finaste skägg-liga, kryper upp i famnen när man sätter sig i soffan där bredvid. Så man kan hålla dem, stryka pekfingret över de yviga skäggen, lukta på den lilla fläcken bakom örat där de luktar allra allra godast - då vill man inte ha någonting annat. Där vill man sitta i all evighet. Min fina Borderliga. De är så fina att hjärtat nästan går sönder....



jag skulle ge min högra hand för varenda en av dem...

Kommentarer
Postat av: Rosa

Förstår precis hur du känner, den känslan man har för de älskade fyrbenta... Kram

2012-03-31 @ 17:41:04
URL: http://frisegardborder.be
Postat av: Anonym

*KRAM* på dig min vän!

Know that feeling!



Du är välkommen till "värmen" när som,

bara säg till. Många bilder på bloggen idag!

2012-04-01 @ 19:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0