måndag... igen

veckorna går i ett, kan bero på att jag jobbar 10 timmar i veckan, läser gymansiet på 130%fart i princip, går på hundkurs och pluggar hela kvällarna + försöker trycka in umgänge med pojkvännen.
Tur att Irna stödjer mig genom att lägga sig med huvudet på tangenterna på datorn hela tiden och bävja "snääälla, kan du inte mysa med mig lite nu..." och ledsna hundögon. okej då!



för tilfället mitt i allt kaos är jag runt på varenda djurbutik jag går förbi och letar en apport, men .. nää, någon lämplig strl har ej ännu blitt funnen. Dee ska lösa sig - till slut.

På torsdag är sista gången på kursen.. Ja, sen blir det ett uppehåll för lite intensifieringen. och nu är det lite minkpäls som är det man får hos matte när man kommer på inkallning. kan nog bli bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0